Info

Tutaj będą zamieszczane informacje bieżące tudzież niebieżące ;d

27 VII 2010

Dodałem zakładkę konkurs i są tam dwa pliki dla osób, które piszą program. Serwer będzie dostępny tak szybko jak to tylko możliwe, dzisiaj w nocy prawdopodobnie roześlę podział prac dla osób które zgłosiły się do jego pisania.

19 VI 2010

Uwaga uwaga - mamy opiekuna. Doktor Michalski zgodził się, a co za tym idzie możemy starać się o przyznanie statusu oficjalnego koła naukowego. Kalina jest w trakcie pisania statutu i zobaczymy jak to się dalej potoczy.
Co do spotkań, to są zawieszone na czas sesji (egzaminy etc.), ale spotykamy się na piwie w salsie 29 o godzinie 18-19 w ramach zakończenia roku.

Pozdrawiam

15 VI 2010

Tematami dzisiejszych prelekcji były automaty komórkowe, sieci neuronowe i AR (tak skrótowo, bo sprawozdania coś nie działają coś ;)

9 VI 2010

Organizujemy wewnętrzny konkurs 'programów walczących'. Propozycje zasad gry proszę postować na forum, wspólnie wybierzemy najlepszą ;). Gra powinna zawierać jasny zbiór dopuszczalnych ruchów, opis stanu początkowego gry (może być częściowo losowy), specyfikację komunikacji między "zawodnikami" oraz bezsprzeczne warunki zwycięstwa, porażki lub remisu, ewentualnie granice czasowe na ruch/całą grę.
Dla autora zwycięskiego programu przewidziana jest nagroda w postaci wody przez "u" z kreską, na którą zrzucą się wszyscy uczestnicy (lub, jeśli osoba sobie nie życzy owej nagrody, niech wybierze sobie coś za podobną kwotę). Osoby chętne do napisania programu przeprowadzającego zawody niech zgłoszą się do mnie na maila.

Co do bardziej bieżących spraw, wczoraj odbyło się trzecie już spotkanie (osób było nieco mniej niż na drugim, ale i tak całkiem sporo). Jak na razie nie mamy sali, ale planujemy następne spotkanie odbyć w elektryku, gdzie jest tablica na korytarzu. Omówiliśmy ostatnio rekurencję (jej wady, zalety oraz poszczególne odmiany), na czym polegają konkursy dla programów walczących i wykorzystanie heurystyk w antywirusach. Jak na razie bardzo popularnonaukowo ;] bo nie ma warunków żeby przeprowadzić jakieś poważniejsze warsztaty.

Jako że sesja za pasem, wszystkim życzę powodzenia!

25 V 2010

Odbyło się pierwsze spotkanie grupy. Dotarło 8 osób, dwie przepadły w zawierusze, co do reszty informacji brak. Ustaliliśmy kilka rzeczy (o czym można poczytać na forum), pojedliśmy frytek i w ogóle było fajnie ^^
Dla osób które chciałyby dołączyć: spotkania będą odbywać się we wtorki po fizyce w CW lub w elektryku (za tydzień wyjątkowo po kolokwium).

20 V 2010

Kornel zrobił logo dla strony.
Wstępna data spotkania: wtorek, godzina 14 - stary rynek
Dzisiaj ludzie z griku widzą się o 18:30 na wydziale nauk społecznych (budynek E, parter)
Dobrym pomysłem byłoby zaznaczyć opcję watch put-ai na dole strony, albo jakiś kanał rss sobie podpiąć, żeby wiedzieć jak coś nowego jest.

19 V 2010

Strona jest w sieci, forum śmiga
Zapraszam na stronę grik.wikidot.com - są tam informacje dotyczące podobnej (nowopowstałej) grupy na kognitywistyce, z którą możnaby nawiązać współpracę.

O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License